YES !

Mamma kom och hämtade symaskinen idag. För nu har
tyget kommit och klänningen är på G =)
Tyget var underbart fint! =) Jag var riktigt nervös när jag skulle
gå ut och kolla på det.
Jag var rädd att det skulle bli för ljust denna gång. Lite mer åt
vit hållet. Men nej då, Perfekt! Tycker jag iaf! Just nu.
kanske ser fulare ut när man ser hela tyget utvecklat. Men det
tvivlar jag på.

Nästan samma färg som Belle's klänning i skönheten och
odjuret.. Eller som den i "Hur man blir av med en kille på 10 dagar"
Fast jag tror det är lite ljusare än den klänningen =)


 

Eller den är nog faktiskt nästan exakt samma färg som hennes klänning.
Iaf. så som jag kom ihåg tyget! =)
Men jag är nöööjd!

Kommentarer
Postat av: Therese

ja jag älskar den där klänningen, både färgen och modellen! det blir nog kanon! :)

2009-03-13 @ 16:50:54
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, hoppas det! =)

2009-03-13 @ 18:21:20
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0