BOORING

Jag har tråkigt, så jag har suttit och gjort en ny header åt mig själv.
Haha, fast jag ska inte byta. Jag är nöjd med den jag har nu =) Så vi
får se om den kommer upp när jag lessnat på blått! :) Denna är i lila.
Ni kan ju få se ett smakprov:

Så kan det gå när man har lite att göra, haha.

Jag har även bytt navelpiercing till den jag köpte i tisdags. Jag tror den förra
jag hade var 12 mm, för denna köpte jag i 10 mm och den var mindre. Inte konstigt
att 8 mm var för litet :P (sist jag köpte så köpte jag det, för jag trodde jag hade 10 och
den var för stor)
Iallafall så känns det skitkonstigt att inte ha nån piercing överhuvudtaget! Håller ni
inte med? (ni som har hål i naveln) :D Det känns skittomt!
Det är iaf en lila pärla i den nedre kulan och sedan hänger det en lila stjärna därifrån
=) Snygg tycker jag!
Närmare sommaren ska jag nog köpa nån mer, en som det hänger lite mer på =)

Näe, nu måste jag ta itu med tvätten!

Kommentarer
Postat av: Linda F

Jo.Man tänker aldrig på navelpercingen men tar man bort den så blir det skit tomt och konstigt.

2009-05-21 @ 17:17:21
URL: http://lindafernstrom.blogg.se/
Postat av: Therese

jag har bara varit utan en gång sen jag tog min och det var fram och tillbaka när jag bytte... haha. men åh den vart ju jätte fin! :) ta den istället tkr jag :)

2009-05-21 @ 18:03:15
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Linda: Ja, ser jättekonstigt ut :P

Therese: Jag är jämt så nervös att jag inte ska få tillbaka den sedan så jag har inte heller bytt så ofta =)

Haha, jaha? Ja, vi får se =)

2009-05-21 @ 18:38:17
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0