GÅRDSJÖN

Här är lite bilder från igår när vi var i Gårdsjön =)
Det vart inte så många, eftersom batterierna tog slut på engång =/


Pär fixar med grillen han håller på att göra =) Skitsnyggt blev det!


Sjön. och bryggan som vi la i på fredagen.


Sjön


Vi hade finväder! Dock blåste det lite kallt. Men rörde man på sig och gjorde
saker så var det ganska skönt med lite vindar då och då =)

Jag ville åka upp idag också! Eftersom det var finväder. Kanske skrapa lite färg,
för att sedan måla om =) Det fick jag gärna göra sa Pär, fick måla hela stugan
om jag ville :D Jag tycker det är roligt att måla =)
Men det vart inte av. Hade så mycket tvätt att man knappt hade något att ha på sig.
Sedan skulle det bli lite med tid, eftersom Pär skulle fiska, åsså skulle vi hinna
äta middag också. Så vi tar det nån annan dag =)

Kommentarer
Postat av: Elina

Men guud va mys! Ni läre ha lite grillfest i sommar så man får komma å hälsa på :)

2009-05-17 @ 20:47:20
Postat av: Therese

kunde du inte knäppa på grillen när den blev klar då så man fick se hur den blev, för jag fattade inte så mkt av det du förklarade :)

2009-05-18 @ 06:23:21
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Elina: Haha, ja det skulle vara kul! =)

Therese: Jo, jag tänkte ju det, men batterierna tog slut =/

2009-05-18 @ 06:41:36
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0