GOD MORGON !

Idag har vi studentfotografering 10.15 =) Så det betyder att man
får springa runt i klänning idag =) Fast jag tror jag ska ta med min
och sedan byta om där.
Fan! Detta kort måste bli bra, det måste! Annars vet jag inte vad jag gör!
Jag blir jämt dålig på dom där jävla korten. Åh!

I morron ska jag och mamma åka till sundsvall också. Då ska jag shoppa
loss på sommriga toppar :D Finns ju hur mycket som helst på H&M som
jag vill ha. Hoppas bara det mesta finns i stan också.

Idag ska jag gå och kolla på min studentskylt också. Hoppas den blev bra!
Annars ska jag fråga om man måste köpa den. Måste man det så köper
jag en annan iaf.
Blir som Therese då, hon köpte också två för hon blev inte nöjd.
Men man tar bara studenten en gång i livet också :D haha =)

Näe, nu måste jag gå och duscha, mitt hår är fetare än fetast :P

God morgon!

Kommentarer
Postat av: Sara

Men vad tråkigt, man ska ju inte se skylten eller ens bilden för än på studentmorgonen :P Det måste vara roligare med lite surprise ;) Men det blir nog bra det där :)

2009-05-18 @ 11:06:37
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, kanske det. Men jag tror inte det är så många som gör så nu förtiden, faktiskt. Och jag går hellre med en skylt jag redan sett, och som jag är nöjd med. Annars kan man ju få nå kort som man inte själv är nöjd med också =) Då är det ju inte heller så roligt :) Men såhär gör vi iaf :P

2009-05-18 @ 16:25:30
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja, det kan ju bli lite pinsamt! :) Och alla är vi olika, men jag (som inte ofta skäms och gillar att vara traditionell) ska ha en som jag inte sett. Blir så längtig tills jag ska få ta studenten varje gång jag läser om det i din blogg alltså!! :)

2009-05-18 @ 22:17:11
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, ja det skulle ju vara kul med en överaskning också. Men det blev såhär för mig =)

haha, ja jag längtar också. Även fast det är sämst tid att ta studenten på just nu, finns ju nästan inga jobb =/

2009-05-19 @ 09:16:32
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0