GRATTIS

Det blev inte Pizza, inte heller Tacos. Utan det blev smörgåstårta =)
Mums! Jag ringde till Pär och hörde när han skulle komma hem, och
frågade om vi skulle äta tacos. Ja, sa han. Sedan ringde han upp lika
fort igen och sa att jag kunde komma till Micke och Linda och fika ist =)
Linda fyller nämligen år idag, Grattis grattis! =)
När jag kom dit höll grabbarna fortfarande på i garaget så jag gick in
och fikade med Linda ist :) Och jag älskar deras hundar! Så söta!
Sedan gick vi ut och kollade hur det gick för dom, man blev lite nervös
av att se den nedrans båten igen, hahaha. Men dom fick igång den iaf.

Nu är Pär och lägger i båten. Jag är hemma. Och mitt öra är inte helt
hundra. Varför måste jämt mina öron krångla?! Just nu tjuter det i det
konstant! Jag hävde i en vitlöksklyfta förut idag, och då tyckte jag det blev
lite bättre efter det. Men nu är det tillbaka igen :/

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0