HEMMA

Jag blir hemma idag. Jag vaknade först halv fem och var
klarvaken. Jahapp! Kul. Men somnade om efter ett tag, men
var väl medveten om att jag skulle vakna lika snabbt när Pärs
alarm ringer kl. 5. Men jag kommer inte ihåg att jag hört nått alarm?! :P
Aja.. Somnade om efter att han åkt iväg. Och när mitt alarm ringde
så blev det snooza. Hörde med Karro om hon skulle till skolan idag.
Men hon orkade inte, och jag orkar inte sitta där själv. Aldrig!
Så jag blev också hemma idag, men när jag gick och la mig för att
somna om och sova ett tag till, eftersom jag var så trött. Så gick det
ju inte! åh! Så det blev vakna med the voice ett tag sedan datorn :P
Men jag skulle behöva åka till skolan och måla =/ Karro kan ju ta dessa
slödagar eftersom hon är så gott som klar med sin tavla, medans jag
bara har grundat min =/ Men jag får slita på onsdag och torsdag då.
Även att detta är min sista vecka i skolan :D Eller ja, nästan.
Nästa vecka ska vi planera lite hur vi ska ställa ut allt till våran slututställning =)
Ni kommer väl och kollar??? =P
Men det kan ju inte ta mer än en dag tycker jag!? =)

Idag ska jag först och främst städa upp efter bakisdagen, då ser det ju
alltid förjävligt ut. Sedan ska jag åka ner till fjärn och låna datorn där igen
och skriva projektrapporten, för sista gången hoppas jag =)
Anja frågade även om hon fick använda min rapport för att visa andra hur
man skriver en rapport. :D Så den måste ju vara bra iaf. haha. Det känns
bra och  självklart får hon göra det =)
Hoppas solen är framme idag också, så kanske jag kan sola en sväng
där nere också?! =)

Näe, nu ska jag ro en bit. Sedan peta i mig nån frukost ( om det finns nån dvs)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0