HOME ALONE

Idag är Pär ute och åker fyrhjuling. Skulle nog bli borta ett bra
tag
sa han. Så vad ska jag hitta på idag då? =)
Sitter just nu och kollar på "are you smarter than a 5:th grader"
Fortfarande i morronrocken! =)

Men jag funderar på att plantera om alla blommor. Om det inte är
allt för kallt ute, och om det inte blåser. För jag vill hålla till på balkongen
isf.
Får väl se om dom får nytt liv då :D Just nu är dom rätt allihop.
Förutom "palmblommorna" som lever på som bara den =)
Det skulle ju bli sol senare på dagen så jag får väl hoppas på det =)


En sak till! Vi kollade på talang igår. Och det har blivit så jävla dåligt!
Dom tar ju inte vidare dom som är rolig att se på?! Dom röstar bara vidare
sånna som sjunger?! Hur kul är det att se på en skala? Javisst, alla barn
som sjunger är ju skitsöta och jätteduktiga. Men hur kul är det egentligen att
se på?
Näe, skärpning! Dom kan ju lika gärna byta namn till Idol om det ska vara såhär.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Therese

ja men det är ju bara för att alla är "inget-speciellt" på det dom gör. alla som håller på med den saken dom uppträder i gör väl lika dant och är lika duktiga. det är lixom inget extremt! men dom är väl lite snälla mot barnen oxå bara för att dom är barn...

2009-05-09 @ 18:56:15
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, men det är endå roligare att titta på än när nån sjunger. Det är ju skittråkigt, om dom inte har världens nummer då.

Och ja, jag tror också dom bara är snäll mot barnen, men man kan ju itne vara det hela tiden heller.. :P

2009-05-09 @ 19:09:22
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0