HUNGRIG

Har precis skjutsat Pär och Peter till Gårdsjön.
Så idag får jag också fixa middag själv. Men orkar inte göra nått
tillagat. Det blir nått enkelt, nudlar eller fil & flingor =)
Kanske skulle hitta på något senare ikväll ifall någon skulle göra
nått annat än att bara vara hemma?!?! =) Päran skickade iaf. med
mig några öl ifall det skulle bli nått.
Och jag känner mig rätt så sugen på att göra nått faktiskt =)

Har fått lite ont i halsen också. Känns igentäppt. Jag vill inte bli sjuk
igen! Så till "middagen" blir det nog ett glas med förkylningshonungsvatten.

Måste även ta en dusch! Men först mat! Har fortfarande inte ätit något
sen dom där 2 hårdmackorna. Hungrig!!

Kommentarer
Postat av: karoline

tack! :D ja jag med! tror det är det första rosa jag köper på år men den här föll jag för på en gång ;)

2009-05-23 @ 16:33:11
URL: http://k
Postat av: Nathalie

Ja, den var riktigt fin =)

2009-05-23 @ 16:53:49
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0