I LOVE YOU

Satt just och läste gamla blogginlägg i Mias blogg och hittade ett
blogginlägg som gjorde att jag nästan fällde en tår =)
Ni har ingen aning om hur mycket jag saknar min mupp.
Såhär skrev hon:

" Saga Sofie Nathalie Silén

a.k.a Knotan, Nittilie..

Mitt första minne av Nathalie är att jag står på bron som går över ån i Sörfjärden. Amanda skulle möta mig och med sig hade hon Nathalie :) Efter det bjöd jag och Amanda ner Knotan till en "fest", haha.. jag kommer ihåg det som att var igår! När hon kom där i sitt korta bruna hår, med lila snortajta byxor med nitar på sidan. Det var tider det. Jag kommer dock inte ihåg hur vi blev vänner efter det.. det var så länge sedan.

Jag och Nathalie satt praktiskt taget ihop i några år. Vi gjorde ingenting utan varandra och umgicks nästintill varenda dag efter skolan. Dillchips & Dilldipp plus Fanta var inget ovanligt under den tiden, och speciellt "dagen efter". Haha, en chipspåse och två dippar. Och smält-smör-chokladbollar =) Så, om det inte var chipsätning som gällde så var det brottningsmatcher. Vi kunde börja tjafsa om att Nathalie ville göra någonting annat än vad vi höll på med och om jag inte samtyckte, så började vi slåss.. sedan brottas.. och till slut låg vi på golvet och nöp varandra. Haha.
Jag och Nathalie tog även moppekörkortet tillsammans. Jag kommer ihåg när vi skulle träna på att köra moppe (för vi fick för oss att det var som en riktig uppkörning) vid stranden med Therese's moppe. Haha, upp i snödrivan och ramla lite! Jäklar vad vi var överambitiösa där ett tag. En annan sak jag aldrig kommer glömma var när jag och Nathalie skulle begrava lillen (Nathalies hamster) och Knotan bara stog och skrattade uner hela ceremonin!
Klassiker som måste nämnas; Expedition Robinson, Min och Nathalies planering av Simones födelsedag (som slutade i kalabalik), Kaggen, sno-alkohol-och-blanda-ut, När jag ramlade ner för trappen hos Siléns.. oj oj, finns så mycket!


 

Det jag älskar med Nathalie är att det är så lätt att prata med henne. Hon förstår alltid! Och det spelar ingen roll hur länge vi varit ifrån varandra, när vi väl ses så är allt som på den gamla goda tiden.
Något som jag avundas Nathalie är att hon kan verkligen äta som en häst  utan att gå upp ett enda gram (Och belive me, tjejen KAN äta) medans en annan ser ut som en stoppad korv. Och att hon är så vacker, på varenda bild hon är med på ser hon ut som en fotomodell (Om man bortser från bilden ovanför). Nathalies besatthet.. ja, då skulle jag nog tippa på Päran :) Dom två turturduvorna har ju varit tillsammans i flera år nu.

Onödig fakta är att jag och Nathalie sovit på Statoils toalett för några år sedan.

Vad jag saknar min Nathalie <3 Så synd att jag inte kan komma och titta när du tar studenten Knotan, eller balen för den delen! Många minnen har vi tillsammans, och om tio månader blir det fler!

Jag älskar dig."



Fan vad jag saknar dig! =( Jag saknar våran tid, då vi (som du skrev) satt ihop.
Längtar som en tok tills du kommer hem, och då måste vi bli bättre på att träffas!
Du är utan tvekan min allra bästa vän, hur lite vi än ses, så kommer det alltid att vara!
I Love You! <3


Kommentarer
Postat av: Sara

Det är så kul att tänka tillbaka! :)

2009-05-25 @ 12:14:53
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, det är det :)

2009-05-25 @ 12:24:06
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Mia

Åh, ääälskling! Fan va söt du är :) Du är min bästa vän med <3 Och vi måste bli bättre på att träffas, så är det bara!

2009-05-28 @ 04:27:20
URL: http://mialundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0