KILL ME

Ja, jag åkte in till skolan idag ändå. Men jag tog bilen, orkade inte
sitta och vänta på nån buss.
Började måla lite mer på min bild, men det blev inte så mycket gjort.
Får försöka hinna med lite mer i morron. Jag orkade verkligen inte vara
kvar. Ont i halsen, huvet och öronen. Sedan fick jag jävligt ont i ryggen också.
Kommer ni ihåg att jag berättade att jag fick skitont i ryggen förut när jag
gick på stan med mamma? Ja, ungefär så ont! usch..
Så jag åkte ner på stan och köpte en dragkedja till balklänningen sedan
tröck jag plattan i mattan och åkte hem! Skönt! Eller jag åkte först ner till
fjärn och lämnade skorna som ska tillbaka, och dragkedjan.

Jag är så himla hungrig. Det enda jag fick i mig i morse var lite lite glass.
Suck.. Ja, ska man gå och bli frestad av alla som äter nu då igen?
Kommer ihåg när jag hade halsfluss och det enda jag fick i mig på flera dagar
var honungsvatten. Och bara det gjorde ont. När man kom ner på morron och
skulle göra i ordning en kopp, stog ju mamma och pappa och gjorde frukost.
Tror ni jag blev frestad då eller?? :P haha =)
Men jag tror jag ska försöka få i mig lite fil.. Det måste ju gå iaf.

Och jag vet inte vad det är med mig idag heller. Känner mig grinfärdig hela tiden?!
Hörde en låt idag i bilen in och jag blev nästan tårögd för den var så bra, hahahaha :D
Aja..

Nu måste jag äta nånting..

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0