KRATTA

Igårkväll skulle Pär till Gårdsjön och fixa lite med bryggan.
Han frågade om jag ville följa med, och självklart ville jag det.
Han hade lastbilen =) Jag gillar att åka lastbil. Man gungar
skönt, haha. Sen sitter man så högt och ser allting =)

Ja, han började dona med bryggan iaf och jag tog tag i krattningen.
Blev svettig. Det var skitvarmt i solen. Och det blåste inte alls lika
mycket där som här nere på Gnarp. Visst kom det hårdavindar ibland,
men inte som här där det blåser hela tiden =)

Vi bestämde oss iaf. för att åka upp idag =D Så nu har vi skrivit en
lista vad vi ska ha med. Ska åka och handla på Kvantum i kvissle sedan.
Men det finns ju lite att göra där. Så det blir inte slappande så fort vi kommer
dit. Pär ska fixa mer med bryggan och häva i den.
Jag får kvinnogörat! hahaha. Vädra sängkläderna och torka golv, osv =)
men det gör jag gärna.
Ska väl även ta en tripp till dasset och städa. Jag gillar inte dass! Men
vad ska man göra? haha. Men det är endå mysigt på nåvis. Bara jag
får bort all spindelnät och sånt så går det nog bra =)


Men jag är lite stressad! Ska ju hjälpa mamma att baka till helgen, för det
är konstrunda nere på Bruksgårn. Sen måste jag åka ner med det. Och kolla
mailen. För min lärare bifogade tillbaka min rapport med massa kommentarer
och jag kan inte öppna den på min eller Pärs dator eftersom vi inte har Word.
Så jag måste börja baka nu. Även fast jag inte har nå recept! haha =)
Men det kan fixas på internet eller i någon av mina receptböcker.

Så så ser min dag ut!
Hur ser eran dag ut?

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Linda F

kul att fixa och dona.När amn ser att det verkligen blir fint.Det blir nog en del fix för mig oxå och ev städa,tråkigt men det måste ju göras:)

2009-05-15 @ 08:23:34
URL: http://lindafernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, precis! när man ser resultatet är det värt allt slit =)

2009-05-15 @ 09:01:52
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Mia

Najs :) Hoppas ni får det mysigt i helgen, och bra väder..

Själv ska jag plugga hela jäkla dagen =S Och imorgon har jag skola hela dagen.. så det blir en rätt slö och tråkig helg för mig :(

2009-05-15 @ 13:55:50
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, vädret ser inte så ljust ut just nu =/

Okej, det lät inte kul! :P

2009-05-15 @ 14:14:38
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0