OH-MY-GOD !!!

Jag kunde inte hålla mig! Jag kunde verkligen inte..
Jag måsta leta upp sista avsnittet av Grey's Anatomy på Youtube.
Och kom till ett klipp. Antar att det är dom sista 5 minutrarna på
sista avsnittet.
Och jag säger bara: OH-MY-GOD!! Alltså, ni som inte sett det, ni kommer
världens chock! Ja, jag vet inte vad jag ska skriva förutom att ni kommer
få en chock! Alltså, det kan inte sluta sådär! Det kan inte, det kan inte, det
kan INTE!

Näe.. Jag önskar att jag aldrig kollat :P Nu vill jag bara se mer. Eller först vill
jag se hela sista avsnittet.


Kommentarer
Postat av: Mia

Meeeeeeeeeeeeen Nathalie. Whyy? Du skulle ju vänta :P Du måste ju se hela programet :P Men ja, vad var det jag sa.. galet spännande :)

2009-05-19 @ 03:47:13
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha. jag kunde inte hålla mig!:P Men jaa! Så spännande! 007 !! :P

2009-05-19 @ 09:31:02
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0