RÄDD!

Vi åkte ner till sörfjärn till båten förut och lastade i dynor och
flytvästar mm. Och precis när vi kom fram så vi såg havet fick jag
ont i magen. Vågor... haha =) Fast det var bara små vågor. Men
det känns som att jag kommer vara livrädd när vi åker ändå. Hua!
Iaf. så sitter båten mycket bättre nu än förra sommarn. Nu står den
rätt ut ist. för att ligga längst kanten. Lite trixigare att komma i kanske,
men nu ligger den inte och gnager mot stenarna så det blir hål iaf.
Jag undrar hur många som kommer ramla i där när dom ska i/ut
ur båten, haha. Man måste liksom dra i snöret och sedan skynda
sig att hoppa i, för när man släpper snöret åker båten ut en bit igen :P
Men det blir nog bra!
Det blåste iaf. kallt där nere tycker jag. Så jag ska ladda upp med
tjocktröjor och kanske en vindjacka =)

När vi kom hem gjorde vi (jag) Tacos. Mums! Var så sugen på det
åsså tyckte jag vi skulle ha nå mer i magen innan vi åker =)
Men i slutet så vart det inte lika gott längre. Då jag känner nått hårt knastra
till mellan tänderna. Usch, jag kan spy när det blir så. Jag tycker det är
så äckligt! haha =) Men antagligen var det bara nå sallad eller nå =)

Ja, solen har försvunnit från dörröppningen =( och jag har ingen solstol
så jag kan inte sitta på balkongen (om jag inte vill sitta på golvet då, vilket
jag inte vill) Så jag sitter inne, vid datorn, i detta väder! Fy fan!

men i morron kanske jag kan sola lite nere i fjärn, det är ju Morsdag så då
ska vi ner och fira mamma =)
Jag vill ju ha en snygg bränna till studenten ju! Tänk alla som åkt på studentresa,
jämfört med dom kommer man ju se ut som en blekfis!
Men jag blir aldrig riktigt brun i ansiktet. Det hatar jag. Magen är nog det som
blir brunast, speciellt dom där "Knölarna" =) Dom blir skitbrun!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: ella

Tjingeling!!

Jasså ni ska ut o åka båt? mysigt mysigt.Ni kan väl ta en tur förbi oss nåt nån helg oxå? Åker nog till stugan nästa helg tror jag. Annars då pirrigt innför studenten?

Kram kram Ella

2009-05-30 @ 15:03:03
Postat av: Therese

ja vi var ju ut och åkte nu, det var inte så jätte kallt när man åkte, bara när det stänkte vatten på händer och huvud... så jag får nog ta en mössa eller nå, haha. men sen när vi kom upp och stog i skuggan höll jag på frysa ihjäl. så jag ska oxå ta med mig massa kläder! :)

2009-05-30 @ 15:06:29
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

och jag blir nästan aldrig heller brun i ansiktet... :( förutom i malta, där blev det ganska brunt... :) och blir oxå brunast på magen vid troskanten,,,

2009-05-30 @ 15:07:06
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag blir aldrig heller brun i ansiktet! :O Fattar inte vad felet är?! Resten av kroppen är SKITbrun på sommarn, men ansiktet är alltid blekare. Irriterande kan man säga! ;)

2009-05-30 @ 17:04:32
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ella: Ja, det blev en tripp till Gran. Ja, det tycker jag verkligen vi ska göra =) Ska säga det till Päran.

Nja, inte så pirrigt. Känns lite tråkigt bara, för jag tror inte jag kommer få nå jobb i sommar =/

Kram kram!



Therese: Ja, det gick ju bra iaf =)Ja, vi har väl lika hud då kanske, ahah =)



Sara: INte jag heller?! Blir röd, sedan blir jag vit igen efter det försvunnit. Dock får jag massa fräknar =)

2009-05-31 @ 12:06:15
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0