ROE ROE ROE YOUR BOAT

Läste ett inlägg i Saras blogg om träning och sånt och jag
vart så peppad! haha =) Så jag plockade fram roddmaskinen
som stått under sängen och samlat damm. Sist jag använde
den så tyckte jag den var så dålig, för det känndes inte som det
tog nånting. Men jag tror jag gav upp för fort. Nu har jag suttit
och rott ett bra tag och jag blev svettig =) Det känns härligt faktiskt!
Fast det är väl mest armar och axlar man tränar då?! Det jag bryr
mig om minst :P haha. Men men, det är alltid nånting.
Jag tror jag ska bygga mig en stepbräda också =) Det behövs
ju bara en planka och två klossar, så har man den klar! haha :D
Näe, men allvarligt. Varför köpa en för tusen kronor när man kan
göra en själv. Jag tror inte det blir bättre träning bara för att man har
en köpt?! :)

Sen vill jag börja springa igen. Sa ju förut att jag skulle börja springa
när det blev varmare. Men har jag gjort det?! Nej!
Jag som gav mig fan på att börja.. Men jag känner mig så dum! Jag vet
inte varför, kanske för att jag är en soffpotatis och det känns som att alla
skulle tänka "Varför är hon ute och springer då??"
Skulle vara roligare att ha nån med sig, då kan man peppa varann också
ifall någon säger att man inte orkar.
Så gjorde jag och Tess när vi sprang förut "jo kom igen, vi springer fram till
den där stolpen" osv. Det var bra.

Vill inte nån börja spinga med mig?? Please?! =)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag skulle vilja börja springa, men jag kommer aldrig orka det för jag har en sån KASS kondition! Rask stavgång är på sin höjd vad jag klarar av med min kondition :P

Och roddmaskin är jättebra konditionsträning. Man tränar hela kroppen, inte bara armar och axlar :)

2009-05-21 @ 14:44:15
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, ja med du! Jag har världens sämsta kondition, haha :D Men man får väl mjukstarta lite isf =)

Okej, det var ju bra, får fortsätta med den då =)

2009-05-21 @ 15:02:47
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja, jag har ju hundra program "börja löpträna", "gå från soffpotatis till kung i löpspåret" osvosv. Då ska man börja med promenader, sedan powerwalking, sedan intervall löpning osv. Jag har varit nära att prova en del gånger, men lagt ner :P

2009-05-21 @ 18:14:15
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, jag säger jämt att jag ska börja. Men gör det aldrig :P Jag skulle vilja ha en personlig tränare som tvingar mig att träna! haha :D

2009-05-21 @ 18:40:30
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: amanda

jag ska börja träna nu i sommmar.

vi kan springa ihop!

2009-05-25 @ 13:27:38
URL: http://amandaengland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0