SMÖRGÅSTÅRTA !

Åkte aldrig till skolan idag. Känndes onödigt för en enstaka lektion.
Vädret gjorde det ju inte bättre. Frågade vad mamma tyckte, hon tyckte
jag skulle vara hemma och vila en dag till =) Så då gjorde jag det! :D
Lekt med katterna hela dan nästan, haha. Och nu är det 8 katter som ska
ha mat där nere, eftersom kissungarna också börjat komma springandes
när dom hör att det är mat pågång. :D

Sedan bjöd mamma på smörgåstårta, jag åt två gånger =) Farmor kom senare
och då tog jag mig en bit till. Sedan fick jag med mig en bit hem till Pär också.
Men den var så stor så jag tror inte han orkar hela, då blir det nog en bit till då! haha =)
Jag som hatade smörgåstårta förut, nu älskar jag det, mumms!

Sen tycker jag dan har flygit iväg! Åkte ju ner vid 10-10.30.
Sedan åkte jag och mamma och handlade en sväng, handlade lite mat. För
det var verkligen tomt på middagsmat nu.
Jag gjorde iaf. en potatisgratäng åsså åt vi köttet sen i lördags till.

Mamma och jag bestämde även en dag att åka till stan :P 19 maj. Då kunde båda.
Mamma fick ju massa pengar nu när hon fyllde år och nästa vecka fyller jag, och får
förhoppningsvis några slantar :P Så då ska vi åka och shoppa.
En volym master står på inköpslistan, om jag inte får någon sån i present då :D haha.
Sen kanske jag ska ta mig till och köpa dom där jeansleggingsen jag vill ha också =)

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0