SOMMAR!

Nu känns det verkligen som sommar!
Jag vet, det är fortfarande maj och det kommer säkert bli
kallt igen sedan. Men man kan väl njuta av det som är nu!? =)

Idag skulle jag gå ner till garaget och säga till Pär att pizzan hans
var klar (han glömde mobilen inne) och då sprang jag ut i mina
kortkortshorts och t-shirt bara, och VARMT =) Härligt! Jag trodde
det skulle vara lite småkyligt, men icke! Kanske att det blåste en
aning kallt men härligt var det.
Blir väl värre i sjukan nu då bara för att jag springer runt i shorts =)
Men det skiter jag i! Jag ska njuta av den värme som är.

Jag hoppas faktiskt det blir båtåkning i helgen :D Ja, tro't eller ej
men det är jag som säger de orden =)
Fast bara det inte blåser för mycket. Hörde prat om Gran, kanske.
Det skulle vara kul. Var längesen jag var där nu.
Hoppas Therese & Andreas följer med isf. då. Det blir nog kallt för
dom om dom åker vattenskoter tror jag :D haha. Men i värsta fall får
dom väl åka båten med oss.
Men jag tror inte Pär vill åka utan att någon annan båt följer med,
som kan dra in han ifall lagningen går sönder (gick ju hål på båten
förra sommarn). Fast det kanske man kan göra med vattenskoter också?!
Aja.. jag vet inte =) Vi får väl se vad som händer.
Skulle inte vara helt fel att åka till Gårdsjön och ligga där och steka
bryggan, heller =)


Amanda, Jag och Simone på Gran för måånga år sedan =) Tror hela tjocka släkten var med då =)

Näe, nu ska jag dra en sväng med damsugaren, sedan måste jag ta mig
nått att äta. Den där Pizzan som Pär åt var riktigt god =) (smakade en bit)
Men jag tror jag gör nått lite mindre, och hoppas på att vi gör Tacos senare.
Är så himla sugen på det nu! Muuumms!

Kommentarer
Postat av: Therese

näe jag ska å¨ka vattenskoter! :) haha! men man kan väl sola ute på gran oxå!?

2009-05-29 @ 21:04:29
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, men dom har planerat att kanske åka till gran på kvällen.. inte på dan.

2009-05-30 @ 07:38:20
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

ja jag fattar inte varför dom ska dit på kvällen för... dumskallar. vi ska då åka på dan oxå!

2009-05-30 @ 11:44:26
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: hh

bilden ser jätte härlig ut!

2009-05-31 @ 15:35:10
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0