SUMMERTIMES

Jag har ju fått min bikini nu. Och jag älskar den! Så fin =)
Men! Överdelen är lite stor, jag kan inte riktigt fylla ut den, hahahah :D
Men jag vill inte byta den heller för 38 satt så knepigt, man fick liksom
"dubbeltuttar" av den :D haha. Inte snyggt, så jag tror faktiskt jag har
denna som den är, så knepigt ser det inte ut. Tycker jag iaf.
Men jag tror jag måste byta trosan till en storlek större! Jag måste nog
inse att min röv inte har storlek 34 längre! haha. Den var så himla låg
fram, trosan. Och den var ganska liten bak också, jag vill ju inte att den
ska åka in i arslet stup i kvarten, sånna trosor hatar jag! :)
Men jag får väl byta den då kanske.. Ska höra med mor min idag om
hon kan skicka och byta.

Annars älskar jag den!


Kommentarer
Postat av: Linda

Guuuud jag vill också ha en sån bikini.. liksom modellen :) testade en i spanien men den satt så grymt fult på mig så huuua.. den tröck liksom ner tuttarna och det är juh inte såå himla fint.

Men din var super fin juh :) :)

2009-05-14 @ 20:24:28
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: Therese

ja den var faktist fin på, jag gillade den förutom att den tröck ner tuttarna lite, :/ :) haha men man får knyta snörena hårdare ist. :) haha

2009-05-14 @ 20:31:25
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag har också en sån bikini :D Eller ja, jag har en annan modell på överdelen. Sedan köpte jag bara överdelen också, har vita trosor. Annars blev det "för randigt" för mig :S

2009-05-15 @ 01:26:14
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Linda: Ja, dom är fina =) Ja, det gjorde storlek 38 på mig med, därfär tog jag 40, men då vart den lite stor ist =/



Therese: Ja, som jag skrev till Linda :P fast man tänker nog inte på att den är lite för stor om inte nån annan har en sån på sig också och står bredvid :D haha



Mia: Okej, jag tänkte också köpa den andra överdelen. En vanlig trekants va? =)

2009-05-15 @ 07:45:49
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0