TISDAG

Idag är jag som sagt ledig och ska åka ner till fjärn och hälsa på.
Therese skulle också med, så jag ska åka och hämta henne först.
Får se om bensinen räcker dit och hem. Eftersom jag åkt ner till sörfjärn
och tillbaka
, sedan till harmånger och tillbaka, på så gott som tom tank :P
Det är på E iaf. Men jag tycker min bensinmätare är lite knepig?!
Sålänge inte lampan lyser så klarar jag mig nog =)

Denna gång SKA jag träna på mammas cykel. Blev ju inte av sist pga
Photoshooten. Sen SKA jag fixa PA rapporten också och skicka iväg den
till anja. Sedan ska jag även prova balklänningen :D Undra hur långt hon har
kommit med den nu =)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: amanda

hello my friend!

jag saknar dig. vi måste träffas nått tag :)

typ komma igång och träffas oftare.

2009-05-12 @ 14:55:27
URL: http://amandaengland.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hello dear!

Ja, det tycker jag med =) Jag är ledig varje tisdag och fredag framöver så då är det fritt fram :D

2009-05-12 @ 15:13:13
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0