HEJ HÅ !

I lördags vart det krogen :) Var lite stressigt när vi bestämde det vid nio.
och jag hade inte ens gjort mig i ordning. Men det gick väl bra ! :P Då lunkade
vi iväg till Loffe, sedan vidare till "Huset"! (haha) Där blev det en del "drickspel"
så som "ge och ta" och "pyramiden".
Sedan åkte vi till staden. Vi kunde inte bestämma oss om vi skulle gå på Stadt eller
August. Eftersom Hoffmaestro spelade på Stadt och vi hörde att dom hade sålt
600 biljetter, så antog vi att det skulle vara packat där! Men sedan att det kanske
skulle vara helt tomt på August ist. Men då träffade vi några som hade varit på båda
ställena, och han sa att det knappt gick att röra på sig på stadt, och beställa nått i
baren var inte att tänka på :P Och att det var rätt mycket folk på August. Så det blev
August! :) Och det var faktiskt rätt mycket folk! Träffade några bekanta ansikten iaf :)
Bland annat "Pizzagubben" härifrån Gnarpspizzeria. (Han är nog inte där nu, men han
var där i sommras?!) När han såg oss "Heja Gnarp!!!" hahahaa :)

Aja, det vart väl det vanliga med dans och så :) Sedan blev klockan två och vi gick och
åt pizza. Och fy fan! 200 kr för två pizzor. Jag vet inte hur länge jag satt och var sur för
det! Tillochmed dyrare än i Gnarp! Fy fan! Ja, iaf. så ringde vi till våra kompanjoner som
vi åkte dit med och hörde hur det blev med skjutsen. Men dom hade åkt hem utan oss!!!
Fy fan vilken dålig stil! Speciellt när vi i bilen (när vi åkte in) satt och pratade om hur vi
skulle ta oss hem, för vi hade ingen skjuts!?!?! Fan vad arg jag blev! Så gör man inte tycker
jag! Vi ringde runt till alla vi kom på som kunde skjutsa, men ingen svarade, och svarade
dom så ville dom inte hämta oss. SUCK! så det fanns inte så mycket mer att göra än att
beställa taxi (eftersom bussen redan gått). Svindyrt, men vad skulle vi göra?! =/


Idag vet jag inte vad det är med mig, har asont i nacken!! Om jag lutar huvet åt höger så
håller jag på dö av smärta!! :P Fy satan vad ont det gör! Måste ha sovit på ett knepigt sätt.

Kommentarer
Postat av: Simone

Nej fy fan, dålig stil! Vad gick taxiresan på då? =S

2009-11-23 @ 18:56:14
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Simone

*Tänkte om man själv skulle råka ut för ngt liknande

2009-11-23 @ 18:56:53
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jaa! Det var inte billigt, sjuhundra nånting vart det =/ Fast sist vi åkte så kostade det runt åttahundra?!

2009-11-23 @ 19:04:16
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Mia

Först och främst, det var inte alls packat på Stadt :) där nere var det! Men vi höll oss där uppe så det gick bara bra =) Och dom skulle ju ta bussen hem, men Loffe kom och sa att det fanns två platser över.. så då åkte dom med. Resten åkte ju buss också..

2009-11-23 @ 23:16:41
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Nähepp, men skitsamma! :P Det kunde inte vi veta :) Vi var faktiskt påväg dit en gång, hahaha. Men vi hittade annat roligt folk på August så det blev bortglömt :D

Jaha, men jag ringde till Loffe och frågade han om han skulle hem (för vi ville ha skjuts hem) och då sa han att han inte visste?!?! Sen kan man väl åtminstonde svara ifall vi ringer då?! Tycker jag iaf....

Plus att i bilen påväg in ringde Pär till Loffe och sa att om han hade nån skjuts hem så vill vi gärna åka med hem?!

2009-11-24 @ 09:09:16
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0