HUNGERN ÄR BORTA IGEN

Jag kom just på att jag knappt åt något igår?! Åt några godisar hos
Therese och en halv lussebulle. Sedan gjorde vi varma mackor när jag kom
hem och en sån åt jag då. Okej, nu lät det ganska mycket när man skrev, men
"några" godisar var kanske 3 och det var en minibulle haha :)
Och det konstiga är att jag inte ens var hungrig.. Eller jo, på morron var jag lite
småhungrig, men det gick över.

Idag har jag bara ätit 2 mackor och några pepparkakor..

Jag är inte ens sugen på nått, som jag annars brukar vara. Inte ens godis och chips
är jag sugen på. I lördags så skulle mamma och pappa äta pizza och frågade om jag
skulle ha en. Då var jag inte alls sugen på pizza, och det är väldigt ovanligt! haha :D
Dock tog jag en ändå :) En calzone, och mumma! Nu har jag en ny favorit ! :P Förut
köpte jag bara Vezuvio. Fast jag har faktiskt smakat calzone förut, men då har jämt
osten varit på ett ställe och skinkan på ett annat, och den har inte varit god, men denna
var mumma! :P
Aja..

Jag tror detta kommer och går, haha. För jag har för mig att jag skrivit om detta förut.
Ibland är jag inte alls hungrig, och andra gånger äter jag hela dagarna fast än jag inte
ens är hungrig, bara för att jag är sugen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0