JAG VILL HA JUL !

Gud vad jag längtar till julen (ja, jag vet att jag skrivit det i nästan varje
inlägg nu, haha) Jag vill börja julpynta nu nu nu nu nu!! =)
Har laddat upp med en ny spellista på spotify också med bara julmusik :) Nu längtar
jag tills nästa helg när det är första advent, för då tusan åker ljussakarna upp här
hemma iaf! :D
Och då är det ju dags för "julverkstan" också som vi ska ha! :D haha. Fast det kanske blir
två?! Jag vill baka julgodis också, men det måste bli närmare jul, annars hinner dom ju
bli gammal. (om jag inte fryser dom då)

Klicka för att stänga bilden
Therese bild.



Kommer ni ihåg när man var liten och det var dan innan julafton och man var så pirrig. haha.
Det var jag iaf. Det var ju nästan att man inte kunde somna på kvällen. Och när man vaknade
jättetidigt på morronen innan alla andra så ville man inget hellre än att kliva upp och börja på
Julafton! :D haha.. Vi fick jämt öppna ett paket på morronen och sedan vänta med resten tills
på kvällen :)
Sen efter att man öppnat alla klappar och alla hade åkt hem så satt man där i sitt rum och
pysslade med allt man fått ;)

Idag är det exakt 5 veckor kvar till julafton. Och dom kommer nog flyga iväg tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0