JOBB, JOBB, JOBBELIJOBB!

Idag ringde den en man från arbetsförmedlingen till mig. Jag som trodde
jag fått napp på något extrajobb suckade för mig själv. Men det var faktiskt
ett bra samtal! :D
Han sa att min handledare tipsat om mig angående ett jobb i hudik. Först praktik
i några veckor och sedan halvtidsjobb :D Hur bra som helst! Så jag satte mig i bilen
och blåste iväg till Hudik för att "visa upp mig" i butiken.
Självklart är det ju andra som söker också, så jag förväntar mig ingenting, men man
kan ju alltid hoppas! :)

I helgen ville ju Therese in till Birsta en snabbis (tror det var birsta iaf. och inte stan?!?!)
och då tänkte jag att jag kan lämna cv på ett ställe som Therese tipsade mig om, där den
som jobbar extra ska sluta! :)
Nu jäklar kan ingen komma och säga att jag inte försökt skaffa mig ett jobb iaf! :D haha

Anledningen till att jag inte skriver vilka ställen det är, är för att jag vill inte ha mer konkurens
än nödvändigt! haha :)

Näe, nu måste jag ha något i magen, har bara ätit en macka idag, så magen skriker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0