JULKLAPPAR

Igår åkte vi ju in till stan, Jag, Therese och Mammsen.
Började med staden, och vilken jävla pissväder. Regnade precis hela dan.
Man har ju fan inte sett solen (eller himlen) på en månad snart!!
Ja, iaf. så vart det lite handlat där till Momma & Moffan och Farmor :)

Sen var det ut i regnet och skynda sig till bilen för att åka till Birsta. Jag fick några
klappar klara. Nu har jag bara Mamma, Therese och PuttePatrik kvar. Men till Mamma
och Therese vet jag vad jag ska köpa. Eller ja, Mamma iaf! haha :) Patrik är svårast!
Men det löser sig nog det också. Får nog bli ännu en tripp in till sundsvall innan jul,
även till Hudik!


En gammal (och otroligt suddig) bild på granen hemma i fjärn! Såå mysigt, gud vad jag längtar!



Ska även köpa lite småklappar till våran "lek" vi ska göra på julafton :) KUL! Jag älskar
att köpa saker till andra! :D Så som julklappar eller födelsedagspresenter :) Speciellt när
man kommer på något bra!

Jag vet inte hur mycket jag gjorde av med igår, men det var väl runt tusenlappen tror jag.
Men jag köpte bara julklappar :) Eller nästan iaf. Köpte en korg och muggar på ikea och
godisformar på Lagerhaus :) Alltså "nödvändiga" saker! Så det känns bra!

Therese och jag köpte också massa julklappsgrejer :P Så som papper, snöre och lappar :)
Det ska bli fina julklappar i år! haha :)
GUD VAD JAG LÄNGTAR TILL JULEN !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0