KATTBEBIS

I natt drömde jag en knepig dröm igen, jag drömde att mamma
och pappa fick ett till barn :) En liten bebis, min lillebror! haha :D Sååå söt!
Men sen helt plötsligt så var barnet en kattunge. Vad är det med att drömma
att barn blir till katter?! :D haha.
Och fan vad jag har börjat drömma konstiga drömmar, och oftast handlar det
bara om barn! hahaha :)

Iaf. så tänkte jag försöka vakna lite tidigare idag, men det gick inte! Vaknade lite
när vakna med the voice började. Tänkte att jag kollar väl på det då. Men när det
blev reklam och jag vilade ögonen lite. Vilket resulterade i att jag vaknade halv tio =/
Och var fortfarande astrött, men jag pallrade mig upp, kan fan inte ligga och sova så
länge! Det var längesen jag sov så länge! (om man inte räkar med bakisdagar :P)

Idag ska jag nog fortsätta tvätta mattor :) Hade ju även en vit matta inne i badrummet.
En väldigt lortig sådan. Så nu har jag bytt ut den mot två små runda :) Och jag grävde
lite i skåpet där vi har sängkläder (m.m) och jag hittade en matta som inte blivit använd
på mycket länge :D Så jag bytte ut den vita mattan i "hallen" mot den ist. Och den är
röd! :) Det passar ju bra nu till jul!

Men först ska jag ta och äta lite av brödet jag bakade igår :) MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0