KNÄPPASTE DRÖMMEN NÅGONSING !

Haha, inatt har min dröm varit så jäkla konstig :P
Det började med att jag var gravid. Jag och Pär var jätteglad och jag hade
en liten kula :) Då var vi på någon "middagsbjudning" haha, där många många
fler var. Och sedan kom Mia dit och hon var den enda jag inte berättat för än! :D
(där syns det att det är en dröm, för när jag väl blir gravid så är hon bland dom första
som skulle få veta :) )
Hon började bara skrika när jag berättade det, haha och skratta såklart! :)
Sedan var jag helt plötsligt hemma hos mamma och pappa, och sov på en madrass
utanför "Barbierummet" ?!?! :P Då satt det en läkare bredvid mig och sa att jag fick
åka in och föda barnet om jag ville. Jag, som hade många många månader kvar
kollade lite fundersamt på han sedan gick jag därifrån! haha :D

Ner till köket där mamma var. Och berättade var "läkaren" sagt. Hon tyckte också det
var konstigt.
Sen hade månsan fått 3 kattungar igen. Och dom var så otroligt jävla söööööt!! Jag ville
ha en svart som var sötare än socker, just den ville jag ha. Men det fick jag inte för pappa!
För han skulle ta ut ögonen på den katten?!?! =/ :P Jag vet inte vad han skulle ha ögonen
till men nått var det. Jag började skrika och grina och sa att så kan han inte göra mot katten!!!
Stackars lilla kisse..

Sen helt plötsligt var det skor drömmen handlade om. Det fanns tre par skor som jag skulle
välja mellan. Sneakers, eller vad man nu säger :D Och HERREGUD, jag tror jag aldrig provat
ett par skönare skor! Tänk om dom hade funnits i verkligheten, så skulle dom vara mina direkt!
haha :)

Ja, det är väl inte så konstigt att man drömmer om graviditeter och sånt nu för så gott som alla
är ju med barn eller har nyss fått barn  nu ju :P haha :) Riktig babyboom !

Nu slog jag upp lite i min drömbok :) Som jag inte gjort på ett tag.

Graviditet: Om en dröm om att bli gravid återföljs av en behaglig känsla av förväntan, står det
för hopp inför framtiden och en känsla av obegänsade möjligheter.

Katt: Katten har förblivit en symbol för illavarslande omen eftersom den har förknippats med
häxeri. Man trodde att häxorna höll sig med svarta katter som "familjemedlemmar" för att
hjälpa häxorna att kommunicera med djävluen. I somliga kulturer betraktas tamkatten som
en symbol för sensualitet och kattlika instinkter.

Skor: Skor är symboler för framgång och resor. Att köpa nya skor kan tyda på att vi längtar
efter förändring och äventyr. Om vi tvekar inför vilket par vi ska köpa, eller har för många par
att välja emellan
, står det för att vi inte har några klara riktlinger i det vakna livet.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hmmmmmmmmm, kattögon!!

2009-11-11 @ 11:00:35
Postat av: ella

ha ha ha ha ha ha vilken drömm..

kram hölsa lillebror

2009-11-11 @ 13:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0