LÖRDAG !

Idag vaknar man upp till en soluppgång! HÄRLIGT! :) sol behövs. Dock känns
det som en vardag idag. Päran jobbar idag också.. Men men, solen är här iaf :P

Igår kollade jag på idol och åt gott! :) Dock bytte jag ut chipsen mot morötter och
gräddfilen mot naturell yoghurt! Bra där! ;) Alltså morötter och dipp! Mumma!
Angående idol. Jag förstår inte vad alla ser i Calle?! Jag tycker han är skitdålig! Eller ja,
skitdålig var väl att ta i. Men han är inte bra! Iaf. inte igår!! Då var han skitdålig!
Och Reza fattar jag inte heller vad alla tycker är så bra med henne?! Visst hon har ju en
bra röst. Men TRÅÅÅÅKIG!
Mariette vet jag inte riktigt vad jag tycker om, haha. Först gillade jag henne, sedan avskydde
jag henne. Men nu vet jag inte längre :P
Tove är ju alltid bra, men jag tror allt stigit henne åt huvudet. Det ser ut som att hon tror att
hon är så bra! Och det hatar jag, självförtroende i all ära, men nääe, jag gillar det inte! :P
Erik kommer och SKA vinna! :) Han är bäst i hela tävlingen och har varit min favorit ända
sen uttagningen!
Sen är det ju skittråkigt att inte Bagge är med!

Ja, där blev det ett inlägg iaf. Tråkigt må det vara men det är ett inlägg iaf. Har absolut ingenting
att skriva om just nu..

Kommentarer
Postat av: Therese

jo Calle är ju coolt "smutsig"! haha! (idol eftersnack skämt ;) haha! XD) nämen han är ju störtskön! :) och gör bra låtar!



jo det är ngt jag stör mig med på tove med, men jag kan inte riktigt sätta fingret på det, MEN även bortsett från det så tkr jag hon är bäst och att hon ska vinna!! :) hon gör så många olika saker lixom och allt är såå bra! :)

2009-11-21 @ 09:23:30
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Näe, jag gillar inte Calle :P



Ja, jag tycker att hon är bra jag med, men Erik ska vinna :) Men tove kan komma tvåa! :D haha

2009-11-21 @ 09:25:25
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0