MÄN SOM HATAR KVINNOR

Ja, nu har även jag sett den filmen :) Vi åkte och hyrde den igår. Bättre sent
än aldrig va ?! ;)

Jag tycker faktiskt den var bra. I början var jag inte ens intresserad av att se den.
Den lockade mig inte så mycket faktiskt. Men den var över mina förväntningar :)
Det var så jävla rätt åt den äckliga gubben, BLÄ! Och fy på dig!! Jag tycker hon borde ha
lämnat in filmen till polisen ändå, för han kan ju göra den igen?! =/
Aja..



Sen tycker jag att dom som gjorde denna film hade sån jävla dålig fantasi! haha =) Ni vet
han som spelar MARTIN Beck, i beck filmerna. Jo, han spelar ju också MARTIN i denna film!
hahaha =) Kunde dom inte komma på nått annat namn?!?

Och jag sa när Mikael var på middag hemma hos Martin och hon den där andra (som hade
halsbandet) att det är dom som har gjort det. (om man sett filmen så fattar man nog vad jag
menar med "det") och hade jag inte rätt?? Jo, det var ju Martin! Delvis iaf :) Och både jag och
Pär sa att Harriet (hette hon så) fortfarande lever, och det gjorde hon.

Sen tycker jag att det var dåligt slut på den. Jag fattade inte riktigt allt där i slutet?! Hur fick hon
tag på dom pengarna?

Aja, allt som allt så tycker jag det var en bra film :) Nu måste man väl se Flickan som lekte med elden också =)

Kommentarer
Postat av: Thilda

2009-11-04 @ 10:59:02
URL: http://thiidandersson.blogg.se/
Postat av: Thilda

Jag tycker att flickan som lekte med elden är 10 gånger bättre!

2009-11-04 @ 10:59:54
URL: http://thiidandersson.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Får ta och kolla på den också då :)

2009-11-04 @ 14:51:55
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0