MÅNDAGMORGON

I Lördags hade jag ställt in mig på en hemmakväll. Var på ica och köpte
lite smågodis som jag tänkte mysa med framför teven.
Men det blev ändrade planer :) Först skulle Therese m.fl. komma och spela
Mariokart. Jag som tycker om att få besök vart glad :D Hade ju nystädat
och tänt ljus och gjort lite mysigt :) Men det slutade med att jag åkte till dom
ist. haha :)

Sedan bar det av till "Huset" på barhäng, haha :) Som vanligt samlades tjejerna
på ett ställe och grabbarna på ett :P
Det blev prat om att åka till Thailand ett stort gäng, vi som var där då + fler som vill?!
Jag har pratat om det med både Pär och med Mia förut, men jag har aldrig börjat
hoppas för jag vet att det inte kommer bli av. Tråkigt men sant!
Jag skulle tycka det vore SKITKUL att åka, jag som aldrig varit utomlands! :)

Vid tre, fyra tiden (tror jag) började vi röra oss hemåt, när alla satt och jäspade ikapp.
haha :)
Dagen efter vaknade jag upp och mådde prima! Jag tackade mig själv för att jag inte drack
mig full ikvällen innan! :D
Fy fan när man tänker tillbaka egentligen, när man drack sig klappkanon varenda gång
man drack. Det tycker jag inte ens är kul längre :P (om det någon gång varit "kul" )
Man skämmer bara ut sig och har man otur (eller tur kanske man ska säga, haha) så kommer
man inte ihåg nått dan efter.
Nej tack, då kan man smådricka lite ist. för sällskapets skull :)
AJA!

Söndagen blev ändå spenderad inne framför teven, vilket resulterar i trött trött trött !
På kvällen kollade vi på Vem kan slå Filip och Fredrik. Jag har nog aldrig hejat på motståndaren
nångång, men det gjorde jag igår. Kanske för att hennes "coach" var Magnus Samuelsson! haha :D
Jag gillar han! Sen tycker jag han är så otroligt lik Patrik! (Brorsan) :D

Undra om Therese är hemma idag då, skulle ha hämtat Mariokart och grejerna :) Är så sugen
på att spela nu! haha :D Om hon inte ska jobba kanske vi kan ta ett race där ;D


Kommentarer
Postat av: Therese

MHÄ jag hejar jämt på utmanarna! dom ska fan inte vinna varenda gång filip och fredrik, haha! det är så kul när dom blir sur, spec. fredrik haha! och hans jävla jämntfota hopp som är två meter höga är så jävla ful, som han gör nästan hela tiden då dom står och pratar i mitten haha! X)



imorrn är jag ledig! :D

2009-11-16 @ 16:59:59
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, näe, jag har aldrig hejat på dom. Speciellt inte när det är kaxiga och dryga jävlar med :P Haha, jag vet, osså hoppar han ju åt sidan med benen hela tiden också :P

2009-11-17 @ 08:45:17
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0