NOVEMBER

Nu är det november (!!) Brukar det inte vara snö vid den här tiden?! :P
Har kollat igenom gamla blogginlägg men hittar inget om snö?! haha :)

Snart ska jag ta "en sen lunch" med Mian :) Ska bli väldans trevligt, även fast
jag inte är så hungrig, men lite pizza slinker ju alltid ner ;) Det blir nog massa
skvaller och skitsnack som vanligt, haha =) Lovley !!
Sitter här vid datorn nu för att tiden ska gå fortare!! :)

Idag har jag städat här iaf. igen! haha =) Men så är det att bo i en etta, det blir ju
kläder överallt varje dag. Hade man haft ett riktigt sovrum så hade kläderna nog
fått lega. Men det ser ju så stökigt ut när dom ligger utspridda på fåtöljerna.
Sedan har jag också damsugat och torkat golv, och jag hatar damsugsjävlen! AAHH!
Den vill inte göra som jag säger!! haha =)

Näe, nu ska jag höra om donnan är klar, haha. Jag har tråkigt :)

Kommentarer
Postat av: Simone

Jag kan hänka på på promenix imöra ;)

2009-11-01 @ 17:26:14
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Härligt!! =)

2009-11-02 @ 08:11:51
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0