PROVA PÅ NÅTT NYTT !

Idag var jag ju ner till fjärn och tvättade bilen. Och det är inte det
roligaste mitt i "vintern" ska jag tala om! haha :) Började ju snöa mitt i allt,
dock inga riktiga flingor, men snö var det.
Föresten så var det ingen snö alls nere i sörfjärn :P

Sedan myste jag med Charlie (katt) nästan hela tiden jag var där. Han var så
gosig idag och satt till och med i knät jättelänge och gosade och kurrade. Det har
han aldrig gjort förut, inte på mig iaf. Han är lite skygg av sig :) Gofisen!


Charlie när han var liten och Charlie när han är stor :) Älskar kortet där han är liten,
så jääävla söt :) Synd att det är taget med min dåliga mobilkamera!


Sen åkte jag upp på Gnarp igen (föresten så blev ju bilen skitig igen på väg upp på Gnarp,
haha. Jävla slask!!) och väntade på mamma sedan åkte vi och handlade.

När jag kom hem med 3 icapåsar så var det bara att städa ur kylen och skafferiet igen.
Det blev två ica påsar :P Hittade bland annat ägg som gått ut i september, Mumma! :P
Idag ska jag iaf. prova på något nytt som jag inte gjort förut =) Ska göra risotto, med ris,
köttfärs och grönsaker och till serveras antingen vitlökssås eller sweet chili sås =) Hoppas
det blir gott, och det tror jag att det kommer att bli också :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Louise

det lät verkligen gott, maten :) hoppas det blev bra med.



sv: tack för tipset, idag klippte jag miig och är mycket nöjd över resultatet som dessutom blev mest lik den sista bilden. :) en bild kommer upp på bloggen då jag fått en bra bild på det, såklart! :)

2009-11-05 @ 18:20:36
URL: http://misslollo.webblogg.se/
Postat av: Therese

ja jag älskar med det kortet han sitter så sött och ser så jävla söt ut! jag döööör! ååhh! :D



ja just därför känns det så onödigt att tvätta bilen på vintern! haha! den blir skitig på engång igen!

2009-11-05 @ 21:00:23
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Louise: Okej, vad bra ! =) Då ska jag kika in och kolla om det kommit upp någon bild ;)



Therese: Jaa, sötnos! :) Ja, ganska onödigt, men nödvändigt :P Kanske inte nu då, men när man åkt på E4 och fått salt på den :)

fast den var ju ändå mycket renare än innan även fast den blev lite lortig igen :D

2009-11-06 @ 08:22:05
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Elina

Tack så jätte mycket för nya locken på bloggen! Det blev jätte fint :) Puss pusss

2009-11-06 @ 13:03:13
URL: http://elinabrandtskott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0