SHOPPINGRUNDA =)

Igår bar det iväg till Birsta för att handla lite julklappar =)
Även nån sak till oss själva ;) Var på kappahl och fyndade lite på halva
reapriset! En tunika för 75 kr var väl som fyndat va? :D Jag som inte tycker
om kappahl (inte Lindex eller Åhlens heller för den delen) men sedan hittade
mamma lite som hon skulle köpa och då hade hon plockat på sig just den tunikan,
så då ville jag också ha en sån! :D haha!

Jag handlade iaf. klart julklapparna till Päran :) (om jag inte kommer på nått mer
smart, dvs) Dock är jag liiiiiite osäker på en sak, men det är jag jämt. Så det kommer
inte förvåna mig ifall jag åker och byter sedan :D haha.
Även en sak till Therese åkte med, men måste komma på nått mer, det skulle ju komma
upp en önskelista sa hon så får väl se om man kan plocka något därifrån ;)

Therese jobbade ju igår så när hon hade lunch så följde vi med. Gick på Panduro och
Therese kom på att vi skulle ha en "julverkstad" innan jul! haha :) Dricka glögg, spela
julmusik, slå in julklappar, baka pepparkakshus osv osv. Det tycker jag låter mysigt :)
Måste ju komma på rim till julklapparna i år också, det tycker jag är roligt :)

På onsdag ska vi in igen, då även Therese ska följa med. Då blir det väl till att handla klart
alla julklappar. Shit vad tidigt ute jag är i år då!? :P

Nu längtar jag till julen som bara den, gud så mysigt! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Skönt att vara klar tidigt! :) Då är det bara att njuta sedan.

2009-11-13 @ 13:00:58
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja precis :)

2009-11-14 @ 10:35:27
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0