SNART KLAR!

Nu är jag snart klar med städningen, bara lite småplock kvar.
Känndes lite onödigt att damsuga idag igen, när jag damsög igår också.
Men när tog bort mattorna vart det "smuligt" igen :P
Jag har även städat bordet här inne i tv/data/sovrummet (haha). Det var ju
smockat med saker både på "hyllan" och under bordet, så nu har det minskat
lite på hyllan och under bordet är allt borta!! :) Täkte lägga dit lite saker som
redan låg där, igen. Men jag la in det i ett skåp ist. :) Varför ska det ligga under
bordet och skräpa?! Näe!


Har just torkat golvet. Men jag är besviken på skurmedlet! Det luktar jättegott och
fräscht (citron) ur flaskan. Och så vill jag att det ska lukta överallt i lägenheten sen!
Men det gör det inte :( :P

Ikväll ser jag fram emot att gå och lägga mig :D Jag har nämligen bytt sängkläder nu!
SKÖNT! Finns det nå skönare än att krypa ner i en nybäddad säng med rena sängkläder?! =)
Dock kommer jag säkert ligga vaken länge som alla andra kvällar, suck! I morse sa jag till
mig själv att jag skulle kliva upp tidigt så jag somnade tidigt ikväll. Men så skulle jag bara
"vila ögonen" när det var reklam. Och vips så vaknade jag klockan nio!!! Damn it!

Jag har lust att ta bort en av mattorna här i detta rum! Den har inget syfte! haha. Den ligger
bara där och är ful! Den är svart och vit och det vita är lortigt, alltså inge fint! sen samlar den
hår som bara den! Plus att halva mattan ligger under sängen, haha.
Jag tror rummet skulle bli lite större om man tar bort den faktiskt. Ska höra med Päran om han
samtycker :P Då får han hjälpa mig, jag tror inte jag kan lyfta på sängen och dra ut mattan
på samma gång! :P Tror inte ens jag orkar lyfta sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0