STOP IT !!!

Fy fan jag är så less på sjuka drömmar, jobbiga drömmar! Åhh!
Kan jag inte få drömma en glad dröm för engångs skull! (okej den igår om
mamma och pappas bebis/katt var väl inte så jobbig men alla andra)
Jag fattar inte ens varför jag börjat drömma så mycket?! Förut var det väldigt
sällan jag drömde (eller kom ihåg någon dröm när jag vaknade) men nu är det
varje natt! Så less!

Jag orkar inte berätta om drömmen inatt, den var så jävla jobbig =( men jag kan
ju säga att jag drömde att Pär var otrogen. BIG TIME! Och det hela slutade med att
jag packade mina väskor! FY =( Jag HATAR sånna här drömmar, verkligen hatar dom!
Men jag säger bara: TACK och lov för att det var en dröm!! :)
I LOVE YOU !! <3

Kommentarer
Postat av: Denise

Där håller jag med! Finns inge värre än dom drömmarna! Men som sagt, tur att det bara är drömmar!

2009-11-26 @ 11:56:50
URL: http://deniseiden.blogg.s
Postat av: Nathalie

Jaa, dom är jobbig!

2009-11-26 @ 12:36:50
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0