TIPP TAPP TIPP TAPP TIPPETIPPETIPPTAPP!

Nu har jag bakat filmjölksbröd igen :) Gött! Fast denna gång gjorde jag
bara halva receptet. Det blev så mycket sist då jag gjorde på en hel liter fil.
Fick ju stå och steka i evigheter :D haha. Men men, nu har vi bröd igen :)
Gott bröd dessutom!
Medans jag bakade så lyssnade jag på julmusik :) Aah, Lovley!
Sedan kollade jag in på Therese blogg och såg att hon tagit fram ljusstakarna och
guud så sugen jag blev på att ta fram våra också :) Men jag tror jag väntar ett tag
till. Iaf. tills på söndag :) Eller kanske lördag, då ska ju Päran bort på hockey hela
dagen/kvällen så då kan jag julpyssla! :D

Men jag kunde inte hålla mig från att kika på alla julsaker vi har. Så jag gick ner till
förrådet och rotade lite i kartongen :) Älskar mina tomtar som jag köpte förra året!
Ljusstaken tog jag med mig upp och satte i ljus, men jag tror inte jag har den framme
nu ändå. Den åker fram i helgen ist! Mossan var ju kvar i den sen förra julen :P Den
hade inte ens torkat?! Den var mjuk och "färsk" haha :) Sedan hade jag glömt bort
att vi hade små tomtar och svampar i där.
Aja..


Nu ska jag iaf. städa! Ska tvätta mattor igen också! Suck.. inte kul med vita mattor :P haha.
Men det känns väldans fräscht att gå på nytvättade mattor tycker jag :)
Sängkläder måste jag också byta! Kommer inte ens ihåg sist jag bytte (skäms!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0