VI SER DET SNÖAR!

Näe, just nu snöar det ju inte, men det hade ju varit mysigt tycker jag :)
Skatorna har krig här utanför tror jag :D haha. Dom flyger och kraxar på för
fullt, alldeles utan för balkongdörren. Småfåglar brukar också vara där och
flyga :)

Aja.. Jag kände på mig i morse att det hade snöat i natt. Jag bara väntade på att
Pär skulle säga nånting när han kom och sa hej då. Och det gjorde han :) Men det är
ju inte mycket som kommit, men det ska börja snöa nu på eftermiddan (eller en sen
eftermiddag då, enligt mig börjar inte eftermiddan kl. 12!! :P haha) och sedan hela dagen
och natten. Enligt tv4vadret iaf :)

Så jag får väl skynda mig ner och tvätta bilen innan det börjar snöa. Men måste ha i mig
nån frukost. Kanske ska snylta åt mig någon nere i fjärn?! ;) För vi har ju ingenting hemma
nu. Yoghurten är slut, inga mackor. Dock har jag i frysen, men vi har inget smör ändå :P
Så det är verkligen tomt! Vet inte vad jag ska stoppa i mig..

God morgon !


Kommentarer
Postat av: kulturella

det var vitt här med..i morsse..underligt.pratade med ljusdal, vi har lite mer.

2009-11-05 @ 10:35:28
Postat av: Thilda

Det är mysigt med snö. Nu önskar jag bara att det kommer jättemycket och att det blir lite minusgrader. MEN, inte alltför kallt :)

2009-11-05 @ 12:52:25
URL: http://thiidandersson.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Thilda: Ja, jag längtar tills den första riktiga snön kommer :) Men sen kommer jag bli less efter en dag ändå. Vill inte ha snö !!

2009-11-05 @ 13:24:21
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0