VILL TILLBAKA !

Idag åkte jag in till Birsta. Gick och hälsade på på Cubus först, åhh
vad jag vill tillbaka dit! Känndes skitkonstigt att vara där utan att göra något :P
Det var nästan att jag började plocka lite med jeansen! haha :D
Sen trodde hon att det behövdes någon nån helg framöver, så jag håller tummarna! :D
Weehoo, så kul det skulle ha varit! :)

Sedan gick jag vidare och lämnade in cv:n. Det gick också bra tycker jag :) På ett
ställe så behövde dom extrajobbare, men butikschefen var inte där idag. Men dom
tog mitt cv och skulle höra av sig :) KUL!
Det ska ju öppna en ny affär också i birsta och dom satt och tog emot cv'n vid stora scenen.
Och det var även en liten intervju, och det var en liten ;) Typ 3 frågor bara :) Som jag inte
alls var förberedd på så mina svar vart nog inte dom bästa, haha :) Kommer knappt ihåg vad
jag sa. Men nu har jag iaf. sökt, mer kan jag inte göra :)


Nu blir det till att fundera på vad man ska laga till middag. Funderar på att göra korv och
potatis. Och en omelett :) Gott! Det var längesen jag åt omelett nu. Jag har gjort det en gång
själv, men den vart inte alls lika god som mammas =/

Kommentarer
Postat av: Therese

JA det är så tråkigt! jag har ingenting att göra på lunchen nu!! haha! känns konstigt att inte du är där faktiskt :)

2009-11-04 @ 20:57:55
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, ja det känndes konstigt att vara där utan att göra nånting :)

2009-11-05 @ 08:56:52
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0