BÄTTRE !

Dagen igår gick riktigt fort =) Trodde ju att den skulle gå segt eftersom
jag var lite hängig igår. Tror alla var lite snorig på Cubus :P Men det som
stör mig mest är att jag är täppt i näsan och det går inte att snyta sig!!! ååhh!
Dock behövde jag ingen nässpray igår :) Trodde jag måsta ta till den när jag
skulle sova. Men jag sköljde näsan ist. Ni vet när man häver in vatten i ena
näshålet (haha) och det kommer ut ur det andra :)
Men det är då inte helt bra än! Men iaf! Dagen gick fort! Fick stå mycket i kassan
och det tycker jag är kul!! =D

Igår åt vi middag runt 20.40 ?! Fy! :P Det känns inte bra att äta så sent! Det kan
ju inte vara bra tycker jag.. Men vad skulle vi göra då?! Måste ju ha nån mat i oss.
Även fast jag jämt bara är sugen på mackor när jag kommer hem. Men msåte ju
ha matdosa också.

Igår hämtade vi också min bil :) Har bytt generator så nu ska den funka som den ska!
Och det märktes, för den startade direkt då! =) Annars har den varit lite trög.
Nu kan jag tom. slå på stjärtvärmaren utan att vara orolig för att bilen ska dö! haha =)
Sedan hämtade vi vinterdäcken nere i fjärn, så Pär ska häva på dom idag. Igår var
det snöblandat när jag åkte. Och det skulle bli kallare nu så det är lika bra!

Iaf. så kom jag på att jag Måste åka och hälsa på i sörfjärn i helgen! Mamma och pappa,
och alla katter såklart! =) Känns som det var evigheter sen jag var där! Och jag saknar
sörfjärn lite :) Tycker det är så mysigt där. Helst när det är mörkt och dom har bara nån lampa i
fönstret tänt i köket :) MYSIGT!

ps. Nu har jag fått inbjudningar till vipkvällen på Cubus, så vill ni ha en så hojta till :)
Man måste nämligen ha en sån för att komma dit. Den gäller för dig och en vän :)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Blanda lite salt i vattnet när du sköljer näsan.

2009-10-20 @ 11:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0