FETA MÄNNISKOR ÄR EGOISTER ?!

Kollade på Svenska Hollywoodfruar igår. Eller hade det på i bakgrunden
medans vi höll på somna. Men sedan säger den jävla Ankan något som får
min uppmärksamhet.
"Är man en tjock mamma är man egoistisk" VA ??

Har även läst på nån av "fjortisbloggarna" att hon tycker att feta människor är
egoister.
VARFÖR vill jag veta? VARFÖR är man egoist om man är tjock??
Jag kan nog förstå vad Anna Anka menar (även fast jag INTE håller med henne)
Jag tror hon menar att man inte kan leka med barnen lika lätt, eftersom man nog
inte orkar lika mycket.

Men vad tusan menar bloggaren?? Att ALLA feta människor är egoister. Jag förstår
inte hur hon tänker, HUR är man egoist då?
Men nått svar lär man ju aldrig få ur den dumma människan. Det räcker ju med att
läsa en mening så märker man hur korkad dom är.
Så jag tror inte att hon har något vettigt svar ifall man skulle fråga ut henne vad hon
menar.

Jag tycker INTE att man är egoistisk ifall man är tjock/fet/överviktig, kalla det vad ni vill.
Så länge man trivs med sig själv så får man väl se ut HUR MAN VILL?!?! Eller är det inte så?
Kanske om det börjar gå överstyr, och nu menar jag åt båda hållen, ifall man är sjuk och
behöver hjälp. Men annars tycker jag man borde få se ut hur man vill utan att bli kallad
egoist ?!

Kommentarer
Postat av: Simone

Jaa. Men det är ju bara hemskt med överviktiga som inte ens orkar kliva ur soffan och leka med barnen för de är så... Ja, feta, på så sätt kan jag också hålla med. Men jag fattar inte riktigt vad som menas med det heller annars. ^^

2009-10-14 @ 23:04:44
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jo, det kan jag förstå jag med, vad Anna Anka menar. :) Men jag förstår inte vad bloggaren menar med att alla tjocka människor är egoister?!

2009-10-15 @ 05:39:40
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0