FREDAGSMYS

.. För mig själv, men ändå ;) Har just skjutsat Päran och Anders till Fredrik.
Så jag har lägenheten för mig själv! Lite trökigt, men vad ska man göra?! :)

Jag ska kolla på teve och svulla chipsen som blev kvar efter middagen (Ja, efter
MIDDAGEN, haha)
Kommer nog slockna ganska fort! Är rätt trött.. Eller väldigt trött. Nästan så jag måste
anstränga mig för att hålla ögonen öppna nu!
Blir väl väckt av en karl som kommer in genom dörren på småtimmarna eller av ett
telefonsamtal att nån vill ha skjuts :P haha.

Eller ska man kanske unna sig nått godare än chips? Glass?! GUUD vad gott det hade varit
med en Ben & Jerry's nu! Mumma ! men jag varken orkar eller vill åka på macken och köpa
en. Vill inte slösa pengar på glass heller, haha snåljudas!
Men vi har "vanlig" glass i frysen och maränger i skafferiet :)

I morron väntar en dag av hushållsarbete :P Tvätten ska tvättas, disken ska bort. Kläder
ska vikas och tas bort!
Det vi önskar oss nu är en VARSIN garderob! haha :) Näe, men allvarligt.. det är jobbigt att
ha alla kläder i en byrå! Två lådor bara också dessutom. Fast jag har beslagtagit en hylla i Pärans
garderob! :P
Aja.. Ska förhoppningsvis hinna med nått annat roligt också :) Promenixen med Mia som aldrig
blev av kanske?! Eller åka och hälsa på i fjärn!

Nu gotta!

Kommentarer
Postat av: Therese

jag kan följa med till fjärn...

2009-10-23 @ 23:08:33
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0