FREEEDAG!

Nu är det fredag IGEN! Fan vad veckorna springer iväg.. Herregud.
Fan vad detta år har sprungit iväg! Jag som tyckte 2008 gick snabbt,
snart är det fan 2010!!
Det känns som det var igår vi satt hemma hos Terra och Ferra och hade
nyårsmiddag. Och nu är det året snart slut?! Vad händer detta nyår? Jag
tror inget slår förra året! =)

Aja.. Fredag it is. Idag blir det en kortdag för mig på Cubus. Redan klockan
14 får jag åka hem. Varför kanske ni frågar er?! Det ni, säger jag ;) haha!

Näe, jag läre väl försöka få nån reda på mitt hår jag.. Sov med blött hår i natt.
Suck! Jag ångrar mig genast! haha :P Eller så kör jag på självfallet idag och
struntar i plattången. Men volymen är lika med noll!
Och hungrig är jag också, FRUKOST! nuuu! =)

Kommentarer
Postat av: Saar

Jag håller med, nyårsfirandet 08/09 känns inte alls långt borta. Definitivt inte ett helt år (snart). Lite läskigt att det går så fort :P

2009-10-02 @ 06:55:08
Postat av: Simone

I knooooow ;)

2009-10-02 @ 08:22:45
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Therese

innan jag skulle sova med blött hår alltså!!! då ska jag vara jävligt sjuk, haha!

2009-10-02 @ 09:57:40
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Sara: Ja, det tycker jag med.. Dom senaste åren har bara flugit förbi tycker jag :P



Simone: Yees you doo! ;)



Therese: Ja, det skulle ju vara trevligt! =) Får se om vi dyker upp då! :)

2009-10-02 @ 16:15:47
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0