HAR JAG FÅTT SVINIS ?

Ja, det började i fredags, att jag plötsligt fick asont i halsen.
Sedan har det bara blivit värre. Nu är jag snorig, igentäppt i halsen
och huvudvärk, även öronen börjar domna bort sådär härligt som dom
gör när man är sjuk. (iaf. på mig)

Kanske även jag sprungit på svininfluensan, haha :) Fast det tror jag inte!
Dom säger ju att om man nyser är det bara en vanlig förkylning, hostar man
mycket så är det svinis. Jag gör ju dock båda :P Hatar den kittlande känslan
i halsen, speciellt när man ska sova!! Och det känns bättre att andas med
munnen öppen då, för då kittlar det inte lika mycket, men jag hatar att sova med
munnen öppen! :P

Vaknade i morse vid sextiden av att min näsa är igentäppt! ÅHHH! jag kan få nå fel
på det, jag kan inte sova när jag är täppt i näsan, jag kan bara inte! Så jag fick så lov
att kolla på teve ett tag tills jag tillslut somnade om!

Idag har jag lust att baka en blåbärspaj :) Tror nog att jag ska göra det, det går ju fort
och jag har nog alla saker hemma (fast annars ska jag ändå åka och handla snart)
Och det är ju sååå gott, har ju lite blåbär i frysen sen vi plockade förut. Lite söndagsmys
sådär :D
Fast jag är SJUKT sugen på choklad!Det har jag varit i flera dagar nu! :)

I morse så mådde jag så illa =/ vet inte om det var för att jag har ont i halsen, brukar för
det mesta bli illamående då, vet ej varför?! Sen drack jag en kopp te med förkylningshonung,
och det kan bero på den koppen också :P För sött!
Igår morse mådde jag också illa, det berodde dock nog på ölen (och groggarna :P) som slank
ner kvällen innan, haha.
Fast jag tycker inte jag drack så mycket och brukar inte bli så dålig då?! :) Aja, det jag ville ha sagt
var att även fast jag var illamående då så var choklad det enda jag var sugen på =)
Även Pringels är jag sugen på, MUMS!

Nu ska jag plocka lite här hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0