HELGEN !

När jag kom hem i fredags vart det god helgmat :D Chips, dipp och helt perfekt
stekta lövbiffar :) Sedan var min plan att somna framför teven med nått gott!
Päran luffade ju iväg.. Jag somnar och vaknar sedan av att dom ringer och vill ha
skjuts in till Sundsvall på krogen. Jahapp, jag ställer väl upp då :P
Men det var bara det att jag hann inte åka hem imellan eftersom vi kom dit typ en
timme innan dom stängde. Så jag fick följa med in jag med..
Det där var den värsta krogen jag någonsin varit på! haha :P Det var nån Hårdrockskväll
och BARA hårdrockare var där! HAHA! Dom spelade hårdrock på Högsta volym! Och nu
menar jag verkligen på HÖGSTA volym! FY fan vad högt dom spelade!! Jag förstår inte
varför man ska spela så högt?! Man kan ju inte prata, eller det är ju ingen som hör en iaf!
Jag tyckte det känndes som vi var turister eller nått! hahaha! Bara hårdrockare med svarta
kläder och sen vi! hahaha! =) Dom drack varsin öl och jag en cola sedan åkte vi på max och
åt och for hem och sov! :P

Dagen efter skulle jag kliva upp tidigt och städa, jo tjena! Klockan 11 vaknade jag!! Men så
går det när man inte kom i säng förren tre/fyra tiden :P
Jag småplockade lite sedan åkte jag och Therese ner till Sörfjärn och hälsade på. Fick sovenirer
av Therese :D Ett te som ska var bra för halsen och en katt! =) Thank you!
Har inte smakat teet än, men tänkte göra det nu till frukost =) Är faktiskt lite slemmig i halsen :P
Aja.. Sen vart det bara en myskväll framför teven och malteasers :)

Igår åkte vi till Gårdsjön och gjorde vinter, det som var kvar. Drog upp båten osv.
På kvällen blev det blåbärspaj och glass! =) Inte alls lika gott som med vaniljsås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0