HUGALIGEN!

Idag ska jag, Päran och Pappsen åka och kolla på en bil (eller två?!)
i Sundsvall :) Hoppas den (dom, haha) ser bra ut nu då, för jag vill
verkligen ha en bil nu.
Dock är det inte en sån jag vill ha, det är ännu en Polo, dock är detta en
kombi, så det är ju bättre! Ett minus är att den är vit!! Blä, jag vill inte ha
en vit bil egentligen, men färgen spelar ju inte så stor roll.
Den andra är en Opel astra, dock är den lite dyrare än vad vi tänkt lägga
på en bil, men mycket mycket finare =) Får väl se om det kanske går att
pruta lite så får jag ta lite från mitt sparkonto då =) Men det blir nog svårt
att pruta eftersom det är från ett företag.

Iaf. så kollade vi runt på bilar i morse. Hittade en opel astra i uppsala som var
rätt så ny, hade knappt gått nånting och BILLIG! Perfekt! Den åker vi och köper
direkt!! :P Men sedan går jag in på hitta.se och kollar vad det är för person som
säljer den. Där står det ju också när dom fyller år.
Jag: ÅH! Hon som säljer bilen fyller år idag!! :D
Pär: .....Men åhh, då är det ju ett skämt!!
FAN DÅ! hahaha :) Jag sa innan också att det var för bra för att vara sant, och det
var det också.. :P
Hittade en till i Hudik som såg bra ut, men den var redan såld.
Jag fattar inte! Är det så svårt att ta bort annonsen ifall bilen redan är såld?! Idiot!

Så det blir väl kanske en Polo ändå då, om den ser bra ut =) Och om den inte redan
är såld, och med min tur så är den väl det. Pappa skulle ringa igen nu innan vi ska åka
så HÅLL TUMMARNA! (eller bara en tumme får ni hålla, om man håller två betyder det
ju otur, haha)

Annars då? Joodå, bara bra ;D Bara det att jag vill att MIA ska komma hit NU! :)
Fick ju ett sms av tokan igår och då skulle hon komma hem till Gnarp tidigt sa hon
(antagligen efter en utekväll :P) och frågade om vi skulle gå på en promenix. Ja,
kom hit dåååå! :D :D Annars får vi ta det efter att jag kommer hem från bilkollningen.
Jag kan ju locka henne med smågodis som jag köpt åt henne, haha. Dock fanns bara
2 av hennes favoriter på Stjärnan. men hoppas det duger ändå :D (det finns ju inte
smågodis i Usa, ifall det var någon som inte visste det redan :P )

Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Therese

vad gör du??? svara på msn! :)

2009-10-11 @ 13:28:14
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0