NY MÅNAD !

I morron är det november!! Tänk er det, November. Fy tusan vad tiden
gått fort alltså! Jag tycker nyss jag sa "Shit! Nu är det oktober!!" Och här
sitter jag nu en månad senare :P
Snart är det december och sen ett nytt år. 2010!

Snart kommer väl snön också, usch!! Ska det vara snö vill jag att det ska vara
nysnöad snö hela tiden, haha =) När det ligger så fint på träden. Men så är det
ju inte hela tiden.. Och kallt och jävelskap!

Jag hatar verkligen att frysa. Den där känslan att vad jag än gör nu så kommer
jag inte bli varmare, snarare kallare! Fyy, man känner det längst hela ryggraden!
Jag som fryser nu, hur fasen ska jag klara mig när det blir 20 minus ? Idag när
jag vaknade höll jag på frysa ihjäl!! Kollade på termometern, det var 21 grader inne.
Det är väl vanlig temperatur inomhus eller?! Men här är det vanligtvis 24! haha. Men jag
fryser jämt på morron, vet inte varför..

Näe, nu ska jag städa lite.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0