PLEEEEEASE!

Nu har jag hittat en bil som jag vill ha och som finns i Sundsvall!!
Perfekt! Och den är jättefin och jag har kollat på sånna bilar länge nu,
den har inte gått långt heller och är rätt ny.
Så nu ringde jag och väckte pappa och han skulle ta sig en titt på den.

Men jag kan inte vänta! Jag vill åka och kolla på den nu! :P Jag är så nervös
för att den ska bli såld. (som alla andra bilar jag velat ha har blivit) Den är
PERFEKT!

Så nu kommer jag ringa och tjata på pappa hur länge som helst, tills vi åker
och kollar på den. haha =)
Jag är så ivrig nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen! haha. Köket har iaf nyss
fått sig en städning, det är ju bra det iaf. Nått gott kommer utav detta, lägenheten
blir städad och fin! haha =)

Jag vill ha den, Jag vill ha den, Jag vill ha den, Jag vill ha den, Jag vill ha den, Jag vill ha den!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0