SAKTA NER !

Just nu tycker jag att tiden går FÖR fort! Denna vecka har ju bara flygit iväg.
Snart sitter jag här hemma igen och har absolut inte ett skit att göra.
Jag bara ÄLSKAR livet som arbetslös (eller så INTE!)
Men men, vad ska man göra?! Åka till rymden och spara lite tid?! haha =) Tror
ni på det? Att tiden går saktare i rymden?
Ingen har väl missat "historien" om mannen som åkte dit och hans fru födde ett
barn. Han åkte när han var 20 och när han kom tillbaka var sonen 50 år och han
var 49. :) Tror ni på det?

Nu är det dags för frukost och jag ber till gud att yoghurten räcker en dag till. Annars
blir det hårdbröd till frukost, alltså inte gott! Jag vill ha en ordentlig och riktigt frukost!
Helst ska det finnas mjukbröd också, helst tekakor med skinka och ost! Kanske nån
liten frukt också :)
Aja, jag får väl gå och leta genom skafferiet nu.

Kommentarer
Postat av: karoline

svar: ja den är fin :) vad synd! tror inte cubus finns här uppe i umeå ens :P

2009-10-16 @ 11:37:48
URL: http://karolineropponen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0