SHE'S COMING HOME

Just i detta nu så sitter nog min Marie-Therése Lundholm på planet
hem till Sverige. Guuud vad jag längtar efter att få krama om henne! =)
IDAG får jag göra det!

Tänk att ett helt år har gått?! Jag kommer ihåg det som igår när hon kom
hit för ett snabbt sista hej då innan hon skulle åka iväg till USA.
Det vi började prata om var nagellack?! :P haha, vi ska inte ses på ett helt
år och det vi pratar om är nagellack?!?? ;)

Men skitsamma för IDAG kommer hon hem!! :D
Just nu känns det som att jag kommer börja böla när jag ser henne, haha.
Jag har blivit så känslig på sista tiden ;)
Men skitsamma på det också!

Nu hoppas jag bara att hennes resa går bra och att hon kommer hem hel igen :)


En liten Nathalie och en liten Mia! :D Men Misen såg iaf bra ut! haha.
Detta måste ha varit när vi var 13-14?! :P Herregud hur man såg ut!


Kommentarer
Postat av: Elina

Va kul att du äntligen får hem henne :) Önskar att min vän skulle vilja ta sig hem från tyskland å, men men :P

2009-10-09 @ 19:52:56
Postat av: Nathalie

Jaa, det ska bli jätteroligt! =) Hur länge har hon varit i tyskland då? =) Men du, en annan vän jag saknar är du !!

2009-10-10 @ 10:08:42
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Elina

vet inte riktigt hur länge hon har varit där, men det känns som en evighet! Meen duu, saknar dig jag å :D

2009-10-16 @ 22:19:34
URL: http://elinabrandtskott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0