TISDAG !

Idag är det tisdag, en dag närmare arbetslösheten på riktigt, suck!
Nästa vecka får jag ta och springa runt och leta extrajobb, önska mig lycka till,
det kan behövas :P
Fan vad konstigt det kommer kännas nästa vecka när jag inte ska till cubus nå mer :(
Nu när man är van att kliva upp tidigt och åka iväg och göra saker hela dagarna, och
speciellt hela dagarna :P Till att sitta hemma och inte göra ett skit!
Första veckan kanske kommer det kanske vara skönt, men sen kommer det bara bli
långtråkigt tror jag.. Men det löser sig väl hoppas jag!

Nu ska jag iaf. försöka leta fram nån frukost! Trodde jag hade filmjölksbröd i
frysen men icke! Det måste ha tagit slut =(
Sedan åker jag iväg som vanligt! Sen kommer mamma in tills jag slutar och då går
vi väl och fikar lite kanske?! Och kollar på kläder då, sedan är det vipkväll på Cubus.
Blir inte så långvariga, då kommer jag inte orka upp i morron :P

I natt drömde jag om den röda mattan på ikea! haha, den jag tjatat om i evigheter!
och den som jag la upp i förra inlägget. Då var jag mamma och momma på ikea och
jag bönade och bad mamma att få den i julklapp! haha! :D Men hon sa att vi skullle
vänta för den kanske kom på rea snart. Då kollade jag på prislappen och blev chockad
795 kr. AAHH! Då måsta vi bara köpa den! :D (den kostar ju lite över 2 tusen annars)
haha, jag ÄLSKAR den mattan och jag SKA ha den en vacker dag :)

Kommentarer
Postat av: Andrea Nilsson

Hej tjejen!



Jag kom in på din blogg av en slump och vi känner inte varandra. Men jag blev faccinerad av designen på din blogg och skulle vilja veta vart du fått(köpt den och om jag ev. skulle kunna få låna lite av den ? :)



Skit snyggt!



Hör gärna av dig.



Mvh Andrea

2009-10-27 @ 15:49:56
URL: http://timmerflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0