VAR FEMTE ÅR !

Idag var det dags att träffa min Mia =) Vi åkte ner till fjärn i varsin bil, haha.
Tänkte att vi kunde kolla på allt vi spelat in för 100 år sedan =) Det som jag
egentligen skulle skicka till henne, men det krånglade bara för mig.
Så jag satt spänd i bilen påväg ner, och när vi väl träffades så var allt som vanligt! :D
Det var som att förflyttas 4-5 år tillbaka i tiden :)
Det var SKITKUL att få träffa henne igen, och vi skrattade oss genom alla dessa
filmklipp, hahaha. Så skönt att skratta och prata med henne igen ska ni veta!
I LOVE HER!

Vi kom på att vi skulle ha spelat in oss själva igen när vi satt och kollade på det,
för jag lovar er, vi hade askul åt det vi spelat in! hahaha. Och så skulle vi kolla på
det om 5 år igen osv osv. För tro't eller ej så var endel (eller det mesta) inspelat
för FEM ÅR sedan. Tänk er, fem år!! =)

Vi bestämde också att vi ska ta en promenix i morron =) Dock blir det i mörkret,
men det gör inget.
Fast känner jag oss rätt så blir det väl att vi sitter och snackar skit ist, och svullar i
oss massa onyttigt =)

Jag är iaf. sååå glad att ha min bästa vän hemma i sverige igen, så
VÄLKOMMEN HEM ! =)


Jag och Mia hemma hos mig (sörfjärn) när det var badrocken =) Kommer ej
ihåg vilket år det var men det var första badrocken iaf.


Kommentarer
Postat av: Denise

då vare nog år 2006 =)

2009-10-11 @ 15:20:06
URL: http://deniseiden.blogg.se/
Postat av: Denise

då var det nog år 2006 :)

2009-10-11 @ 15:20:48
URL: http://deniseiden.blogg.se/
Postat av: Nathalie

ja, det stämmer nog det! =)

2009-10-11 @ 17:36:31
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0