ÄNTLIGEN HELG!

Man kan nog inte längta mer till helgen efter en veckas jobb! :P
Jag har nog aldrig tyckt det varit sååå skönt med helg!
Inte för att jag inte trivs eller så, för det gör jag verkligen. Men man
blir så trött och mina fötter är inte van att gå och stå hela dagen :P
Nu sista timmen idag höll jag allvarligt på att ramla ihop! Min rygg,
mina fötter och mitt huvud värkte som bara den!
Jag måste köpa nya skor, jag måste!! Var in till Therese en sväng och
kollade på sulor. Tänkte köpa sånna och lägga i skorna så dom blir
lite skönare =) Men då kan jag bara ha dom i conversen, eftersom dom
är dom enda som inte stortåna tar i där fram i. Och dom vill jag ju inte
ha hela tiden heller. Så det måste bli ett par nya skor! =)

Sen blir man så varm och svettig :P Vi packade upp varor idag och fy så
svettig jag blev, haha =) Det går inte att ha något annat än kortärmat, då
kommer man ju bli sjöblöt i svett! haha =)

Aja.. Idag ska vi göra egen pizza. Idag är jag faktiskt hungrig. Fikade ingenting
idag. Eller jag brukar inte fika så mycket dom andra dagarna heller, men jag
brukar ha med mig en banan som jag har som fika :P Men idag var dom så
övermogen att jag inte vela ha nån. Och lunchen smakade skit! Torr äcklig pasta
med torr äcklig sås. Näe fy! GE MIG PIZZA! :D


Kommentarer
Postat av: kulturella

kan vi inte smyg byta skor i kväll.. men då kommer väl käll brell.bergström

2009-09-18 @ 19:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0